Selamat Datang Ke "SEGAR BERTAKHTA DI HATI"

Jumaat, 4 Julai 2008

Kerjaya


Salam.. Nampak gambar di atas? gambar ni diambil semasa saya ditugaskan oleh PK HEM untuk memberi ceramah dalam Program Anti Dadah.. Mula2 payah gak saya nak terima tugas ni, ye lah.. saya ni mana la tau sangat pasal dadah2 ni, kalu setakat tgk iklan anti dadah kat tv tu tau la sikit2. tambahan pula tugas tu diberi ketika saya masih dalam praktikum pada 2005. rasa berat gak la, tambahan pula lagi, saya rasa kecil sangat bila berhadapan (walaupun diaorang duk belakang saya masa ceramah tu) dengan cikgu2 yang dah bertahun mangajar. Pape pun saya buat apa yang termampu, sebelum beri ceramah, saya buat la sikit homework sikit pasal kes2 dadah yang melibatkan murid sekolah..

2 ulasan:

kamar hati berkata...

wahhh...ceramah ttg dadah la plak...caya la...

penah kena bg ucapan tuk senior yg ambik exam time sekolah dl...hhuhuhu...pecah peluh la jg nak bg ucapan...penuh dewan tu...hihihi...tp at least mengajar saya menjadi lebih berani...hihihi...tq tuk cikgu yg pilih saya time tu.... :)

Tie berkata...

Akak mmg tak leh berucap dpn orang, tak taulah tiba2 suara tak keluar. Biasalah orang pemalu... Hi Hi...