Selamat Datang Ke "SEGAR BERTAKHTA DI HATI"

Ahad, 15 Februari 2009

Sepanjang Mesyuarat Agong PIBG Ke 27

Pada 14 Feb 2009, sekolah saya mengadakan mesyuarat PIBG ke 27, pelbagai perkara dibincangkan dalam mesyuarat kali ni, antaranya ialah pemilihan AJK PIBG dari ibubapa untuk Sesi 2009/2010, ada muka lama yang masih mengekalkan kedudukan, dan ada muka baru yang mengisi jawatan AJK PIBG kali ini,

Untuk post blog saya kali ni,  atas permintaan beberapa rakan sejawat, mereka meminta saya memasukkan gambar yang diambil disepanjang perjalanan mesyuarat. So... saksikan, kalau nak copy, dipersilakan..

Huhuhuhu... gambar ni tak de kena mengena langsung dengan PIBG, anak sedara saya ni..

Pentas utama dewan mesyuarat PIBG

Para hadirin.. ramai sungguh yang hadir hari tu.. TERIMA KASIH.

Ustazah Nor Zairawati dan Mastura memastikan majlis penyampaian sijil berjalan dengan baik.

Cikgu Mat Rosli, haaa.. kalau dia tak de, P.A systems tak bunyi la jawabnya..

Guru Besar, GPK dan Perasmi jemputan.
Antara tenaga kerja yang memastikan perjalanan mesyuarat berjalan dengan lancar.

En. Sabaruddin Ahmad Sabri selaku Yang Dipertua PIBG sedang menyampaikan ucapan.



Sebenarnya banyak lagi gambar yang diambil, tapi tak de pada saya, bagi cikgu2 yang nak gambar tu, tanya2 la cikgu2 yang bertugas sebagai jurukamera hari tu.
Sekian, Wass..Up!!! Eh2.. Wassalam..

Tiada ulasan: