Selamat Datang Ke "SEGAR BERTAKHTA DI HATI"

Rabu, 14 Januari 2009

Jeng...Jeng...Jeng...


Pada pukul 10:04 pagi masa aku tengah bersiap sedia nak pergi kantin tiba2 hanset aku kat dalam poket bergetar ( kat sekolah, aku memang "silent mood" hanset) takut ia
"menyanyi "masa aku tengah ngajar Quran.. kang tak pasal2 anak murid aku turut menyanyi,

Berbalik pada kes hanset aku tu bergetar, sebenarnya aku terima "SMS" dari akak aku, yang berbunyi "Hari ni semua org kena beli berita harian. mesti kena beli"..

hah?? jeng...jeng...jeng...

Kenapa?

Rupanya akak aku masuk paper..keh keh keh..

Glemer akak aku.. Cikgu yang banyak pengalaman..

3 ulasan:

Tie berkata...

Ooo....akak pun cikgu gak...alhamdulillah....senang nak jumpa, ekk... cuti sekolah je...hi hi..

su berkata...

wah glemer la dia skrg! hehe...

hafizanbukitabal berkata...

heheheheheh...hahahahahah...huhuhuhu..terima kasih coz sudi datang .sini letak post