Selamat Datang Ke "SEGAR BERTAKHTA DI HATI"

Isnin, 26 Mei 2008

Adik beradik


Salam... gambar kat atas ni kalau saya cakap tu adalah barisan pemain Man U dah tentu anda semua tak percaya... so... saya tak akan cakap macam tu... ni semua adalah adik beradik lelaki saya... dari kanan : Ab Mueiz, tengah belajar pasal gigi kat UKM KL, sebelah tu.. saya la..(guru kat SK taman Ehsan Kepong), sebelah saya, ab basit.. abang yang paling lama (bukan tua ye..) dia lect kat UTM skudai, sebelah dia tu adik aku..(tak kan ayah aku plak..) dia ni nama Khazani.. EX- Uitm, keje kat Taman Desa KL.. sebelah dia ni plak.. adik aku gak la.. Nazif namanya .. dia ni pelik sikit, mula2 dia buat master kat Uitm..., tapi ntah ,macam mane boleh jadi PHD pulak.. betul ni, tak tipu!!!. Gambar yang pompuan?? nanti2 la.. jangan risau ada.. wassalam

Tiada ulasan: