Selamat Datang Ke "SEGAR BERTAKHTA DI HATI"

Isnin, 26 Mei 2008

Pendidikan Tinggi

http://www.upm.edu.my/

Setelah berhempas pulas duk belajar kat KISAS tu, sampai senget2 palo.. aku pun exam STPM.. alhamdulilah.. result yang aku dapat tu, aku berjaya menempat diri kat IPTA.. Thanks pada cikgu2.. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasamu... terutama sekali cikgu Nor Bakhiah ... cikgu ni la yang banyak tolong budak yang tak berapa pikap ni... aku ni memang lemah kit kat kelas tu...
Aku ditawarkan ke UPM dalam Pengkhususan Bahasa Arab... HAAAAAA sudah!!! kenapa la kos ni plak yang aku dapat, sedangkan aku ni memang lemah bahasa arab.. Bagi aku, segalanya sudah ditentukan ALLAH.. dan aku tahu, apa yang ditakdirkan itu adalah yang terbaik buat hambaNya.. Alhamdulilah.. akudapat gak tamatkan pengajian tahun 2001.. tu pun dah terlebih sem.. ye la.. aku ni kan lambat pikap..
kawan2 kat UPM ni memang best!! Lukman, Talib, Hadi,Zam memang satu kepala!! nak cerita kat sini pun rasanya tak cukup ruang.. banyak sangat kes2 yang kami buat.. tapi... tetap tak melanggar tatasusila tau.. ini adalah.. RAHSIA!!!.. nak tahu lebih lanjut, tanya Lukman.. dia ni kuat cakap, suara kuat!! hahahah sori Man!

Tiada ulasan: