Selamat Datang Ke "SEGAR BERTAKHTA DI HATI"

Ahad, 21 September 2008

Klasik

Idea saya datang nak buat entry "Klasik" ni mula datang bila saya melawat blog kak Tie malam ni (Sorry Kak Tie terciplak idea kak tie), kebetulan plak saya ada simpan gambar kat bawah ni dalam my handphone.


Ni la ayahanda saya, zaman muda. Rasanya ni umur dia masa ni tak silap saya 27 tahun. Ayahanda saya ni guru.. guru agama.

Ni pula gambar dia masa menyertai musabaqah tilawah Al-quran. Ayah saya ni pencinta seni taranum Al - Quran, dah banyak kali sertai musabaqah peringkat daerah mahupun negeri, cuma peringkat kebangsaan belum dapat lagi, sampai sekarang beliau masih berusaha.. Dia pernah pesan pada saya, belajar Quran ni tak habis sampai bila - bila.

Ni pulaaa... saya.. anaknya, Alamak! ter "enter frame" post orang plak!!! hehehehe..

1 ulasan:

Tie berkata...

Ha ha..ada iras sikit2 tu..Mana gambar maknya??