Selamat Datang Ke "SEGAR BERTAKHTA DI HATI"

Rabu, 10 Jun 2009

Apa aku dah buat?

Salam sejahtera..

Cuti semester dah hamper sampai kepenghujungnya, saya kat kampung rasanya liat dah nak balik ke KL, tapi apa nak buat.. kerja, tanggungjawab wajib dilaksana.

Sepanjang cuti kali ni, saya tak banyak masa untuk diluangkan pada kawan, ini kerana saya jadi driver pada ayah dan mak saya kemana saja diorang nak pergi..hohohoh.

Kat kampung kali ni aku agak happy kit, ini kerana liputan 3G dah sampai kat sini, so senangla saya untuk menjalankan “Tabiat” harian saya iaitu serve internet. Hahha.

Antara aktiviti saya sepanjang saya duk kat kampung ni..ialah.. tidur..makan…hahaha.

Selain tu aku jadi jadi driver ayah saya ke Tumpat 3 hari berturut2 untuk mendapatkan perubatan tradisional. Pas jadi driver pada ayah, saya juga terpaksa menjawat jawatan pemandu khas adik saya yang nama Nadia untuk ke kelas memandu, sampai la dia lulus test. Aktiviti saya yang paling seronok kali ni, saya dapat menonton perlawan bolasepak antara kelantan dengan Proton FC pada 5/6/2009 dengan kesudahan Kelantan menang 2-0, pada 9/6/2009 kelantan sekali lagi mengharungi perlawanan persahabatan, kali ni bertemu Perlis dengan kesudahan Kelantan 4, Perlis 1. hahahah..

Rasanya tak de apa lagi saya nak ceritakan, otak dah buntu kerana dikacau oleh 2 makhluk berbulu (adik aku) hahahahah. BYE, Wasalam.



Tiada ulasan: