Selamat Datang Ke "SEGAR BERTAKHTA DI HATI"

Khamis, 18 Jun 2009

Beli sendiri? Buah tangan?


Bertemu lagi kita, terima kasih kerana masih sudi jenguk2 blog saya yang tak seberapa dan ala - ala nasi campur ni.. kali ni saya sebenarnya tak de apa nak ceritakan tapi kerana nak menepati tajuk blog ni "SEGAR BERTAKHTA DI HATI" nak blog ni sentiasa "segar," terpaksa la saya update kan juga walau otak ni masih buntu nak cari isu2 yang terkini dalam dunia pinjaman ALLAH ni.

Berkenaan dengan gambar kat atas tu (Jersi Bola), sebenarnya post ni adalah bertujuan untuk mengucapkan TERIMA KASIH yang tak terhingga kepada sepupu saya Asharul kerana hadiahkan saya jersi New Castle ori tu.. dia beli kat England.

Yang jersi kelantan (warna merah) tu saya beli sendiri khas untuk gi tengok perlawanan antara kelantan dengan pasukan - pasukan dalam liga super tahun ni. Sekian.. Buntu.. Wasalam.

Tiada ulasan: