Selamat Datang Ke "SEGAR BERTAKHTA DI HATI"

Isnin, 6 Oktober 2008

SELAMAT HARI RAYA

Selamat Hari Raya Aidul Fitri buat semua rakan taulan samada yang jauh mahupun yang dekat, walau jauh, walau dekat kalian semua tetap "segar Bertakhta Di hati". Kat bawah ni ada gambar2 yang saya sempat ambil semasa menyambut Hari Lebaran bersama - sama keluarga tercinta kat kg halaman, sebenarnya banyak lagi gambar raya, ini adalah sekadar untuk tatapan semua, ye la.. orang kata hari raya ni kalu tak bergambar tak sah kan?



Ni adalah famili saya yang ada kat rumah semasa pagi raya, sebenarnya ada 3 keluarga lagi tu yang tak masuk, diorang beraya kat rumah mertua masing2. Yang kat tengah2 tu adalah nenek saya, atuk? dah tak de dah..

Tu yang pakai tudung merah tu adik saya Nusratil Afua.. kejenya buat lawak, tengok la tu, tu lawak edisi 2008 nya. hehehehe.. form 3 baru tu..


Ni yang sopan ni plak.. adik saya gak, Ummi Nadia skang duk Matrik. Belajar le rajin2..


Haaaa.. ni plak? ntah laaa.. sape la agaknya.. cuba tengok kat poket baju tu? kembang tu coz ada duit raya yang bakal di "pow" anak sedara dan anak2 jiran..

Aduhhh.. puasa sebulan pun berat badan tak turun2.. maintain jeee..

5 ulasan:

Tie berkata...

Wah..nampak segak la ustat ni..berseri2 je..hihi..ada apa2 ke?? Bila lagi nak buat announcement tu..Kak tie ni tertunggu2 je..Jgn lama sangat ..Kat sekolah tu takkan tak de yg berkenan..hehe...bila lagi nak menyakat nih..

zHafHarIna berkata...

salam aidilfitri..

asharulda6 berkata...

ulasan untuk komen kak tie:.... " ustat, baik mu copek2 sket menetap hari tuh, nnt aku potong Q baru tau.." hahahahah

hafizanbukitabal berkata...

spupu.. bawak moto boleh la potong Q..

~ gyena~ berkata...

wah...glam lagi baju!! selamat hari raya ;D